Gå til innhold

Trenger litt hjelp fra dere jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går startet vi med sove i egen seng. De gikk over all forventning,hun sovnet etter en time!!

Så sov hun i noen timer,men våknet kl.24.

Fikk vann men ville ikke sovne igjn,bare lå og skreik! Tilslutt ga jeg henne pupp (da virket hun sulten,spiste godt)og da skreik hun litt, også sovnet hun!

Men hva skal jeg egentlig gjøre? For hun skal jo egentlig ikke ha pupp om natten nå vel? Hun er 8 mnd i morgen! Skal vi bare gi vann og la henne skrike eller skal jeg gi pupp og legge henne igjen?

Forslag mottas med takk!

Må legge til at hun har sovet sammen med meg i sengen en stund nå,og da fikk hun pupp når jeg la henne i 19-20 tiden også har hun fått når jeg legger meg i 23-24 tiden! Sikkert derfor hun våknet kl.24 i går. Spm er om vi bare skal la henne skrike eller om hun skal få pupp! hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du selv synes at hun kan slutte med pupp, og hun spiser nok på dagtid, så kan mannen din gå inn og gi henne vann eller smokk når hun våkner, evt bysse litt. Du må bare holde deg langt borte. Når puppen ikke er tilgjengelig, er det mye lettere å slutte med den. Hos oss tok det en natt med at pappaen gikk inn og ga smokken når han skrek, så var vi ferdige med nattpupp. Lykke til!

Skrevet

PS: Vi sluttet da han var 8 mnd, da skulle jeg begynne å jobbe. Men det var ikke for tidlig å slutte for han nei, kunne nok sluttet før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...