Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 hva er den største forskjellen, og er det hvert å kjøpe induksjons topp, når man må ha nye kjeler? hvist man er usikker på om de kjelene man har går til induksjons topp, så er det en måte man kan sjekke det med magnet, men husker ikke om magneten skulle sette seg fast eller dette av.... noen som vet dette? skal på ikea å bestille nytt kjøkken i dag:D
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Magneten skal sette seg fast, og ja det er så absolutt verdt det! Har akkurat kjøpt induksjons ovn og er strålende fornøyd. Kjøpte Gorenja ovnen fra El-kjøp. Dyr med er barnesikker og fantastisk. Min mor har keramisk topp og hun hater ovnen sin. Blir ikke fortrolig med den.
ApriIbaby Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Vi bytter nå til induksjon selvom det betyr at kjeleparken må byttes delvis også...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 men er det sån at induksjons topp blir kald med en gang man slår den av? er det lettere og rengjøre den?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 ok, da har jeg sjekka ut kjelene, og alle må byttes...... er vel ikke så veeeldig lei meg får det;)
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Ikke helt med engang kald, men det er snakk om max 4 min. Vet ikke om dette variere fra merke til merke men vår er i alle fall sånn. Veldig lett å holde ren, men det er keramisk og da.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Den blir ikke varm slik som vanlig keramisk topp, men den varmes opp av at pannen blir varm slik at den kan være varm en liten stund etter pannen er tatt av. Men du kan også skru den på full styrke og legge hånden ned på uten at noe skjer ;-) Det jeg liker best med induksjon er at ingenting svir seg på den så den er superenkel å holde ren og at det går lynkjapt å koke opp ting ol.Vel verd å måtte kjøpe nye panner.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2008 er ikke så glad i å rengjøre keramisk topp, svid mat er ikke så lett å få bort (jeg er ganske flink til å grise...) og det rengjørings middelet er jo bare helt pyton! stinker jo som bare det, så jeg må kaste kluten etter at jeg har brukt den:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå