Gå til innhold

Hvilke vognpose til maibaby?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke poser bruker man i vognen på denne årstiden? Følger visst en pose med den emmaljunga smart-vognen vi har tenkt å kjøpe, er det nok med bare denne?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bruke lammeskinn med dyne over. Til høsten/vinteren tar jeg fram voksiposen.

 

Skrevet

Du trenger ikke noe tykk pose i mai. Har vel dyne over babyen og evnt et teppe oppå dyna eller rundt baby. Har du da i tillegg skinn oppi vogna så er du garantert sikker at h*n ikke fryser.

Min første er født i juni og jeg hadde ikke vognpose før til vinteren.

Skrevet

Takk for svar begge to. Da venter jeg med voksiposen til høsten da:)

Skrevet

lurer på det samme... så det blir ikke for varmt å ligge på lammeskinn om sommeren +dyne og teppe??

Skrevet

Om sommeren, jo. klart det. da brukte vi bare helseteppe i bunn og helseteppe over (på dager med 20 +) helseteppene er geniale og regulerer varme/kulde som bare det. På de litt kaldere dagene var det frem med et ullteppe eller en dyne. Har jo uansett vind/regntrekk over på forblåste/regnfulle dager. Blir så lunt og fint, atte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...