Gå til innhold

Hvem kan dere bruke som barnevakt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere skal ut på et eller annet.. Ut på byen, kino, trening osv?

Merker plutselig at det er så få å spørre hvis jeg skulle trengt litt hjelp..Så spør veldig sjelden da.

Har 5 søsken og mange venninner, men alle har jo selvsagt sine ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm mamman min og barnefar er de jeg pleier bruke, er noen venninner som gjerne passer å men jeg føler ikke det blir rett for de kjenner ikke lille nok til at han hadde følt seg trygg hos dem så...

Jeg har i det siste hadd barnefri hver lørdag uten at jeg egentlig har trengt å spørre, har fått hjelpen mer eller mindre kastet etter meg så jeg klager ikke hehe :)

Skrevet

Nemmen hello;))

ååå?kem i alle verdens dage e d så hiive hjelp itte deg?hehe:p

har ennå ikkje hatt "fri" eg,blææ...ikkje synd om meg alså ,men tror eg snart sko hatt en heile dag aleina, uden mini og vofsen.

Skrevet

Heihei:);)

Haha det er mamma det, nå har jeg vært ute på byen to helger på rad og tenkte at ja dette var godt, blir nok lenge til neste gang.

Så plutselig sa mamma i går at : du jeg tar lucas på lørdag å jeg så kan jo du og ****** (venninna mi som skal overnatte hos meg i helgen) dra ut på byen eller noe dere...Hehe ikke meg imot da, tre helger på rad, da føler man seg bortskjemt:) Har også avtalt at bf skal ha lucas en helg i måneden hjemme hos meg mens jeg kan dra ut eller hva annet jeg kunne tenke meg å gjøre:)

Men er det ikke noen foreldre , slekt, bf som kan ha lukas litt da? dem blir sikkert kjempeglad for å få ha lille prinsen litt vel? merker jeg på mamma i allefall, jeg spør henne sjelden om å passe lucas så ganske ofte kaster hun hjelpen etter meg så hun frår passe han hehe :)

Skrevet

har søsteren min da..som gjerne ringer å sier "kan ikke du å kjæresten din dra ut en tur i helga så kan jeg sitte barnevakt" hehe

ellers har jeg pappa, farmor og farfar, mormor og bestefar og et par venniner:)

er ganske heldig jeg da:)

Skrevet

Mamma/Pappa, lillebror/kjæresten, "svigers", pappan hans vil gjerne men bor så langt unna at det kreves endel planlegging, Et vennepar som også er faddere, min monrmor kan ha ham noen timer (men hun er av typen som ikke skjønner at det ikke er bra for ungen å smake på alt mulig, og ikke skjønner at når jeg sier nei fodi jeg mener det er unødvendig eller fordi han har eksem og er allergiutsatt, så enda viktigere at han ikke får i seg enkelte ting, så syntes hun ikke det er så farlig... så der får han ikke være noe særlig uten meg. En time eller to mens jeg er hos frisøe el. går greit for da skal han ikke ha noe måltid:).hehe

Ellers vil gjerne tantene mine og kusinene mine se til ham litt, men syntes han er for liten og ser de litt for sjeldent til at jeg vil d. Så har jo endel ser jeg, men ikke brukt de noe særlig. Han har jo fullstendig flaskestreiket siden han var 3-3,5mnd så. Nå er han 7 og begynt å ta flaske igjen. Farmor/farfaren hans lånte ham fra lørdag til søndag, det var første gang han overnattet borte og det hadde gått såååå fint:)

Skrevet

kjæresten, søsteren, foreldrene mine, flere venninner :)

Skrevet

Siden vi har ca. 60/40 (sier ca. for det varierer litt), bruker eg svært lite barnevakt. Men pappaen er alltid den første eg spør, og ellers blir det vel tantebarn helst. På dagtid kan eg bruke mamma, men da er det bare snakk om nokre timer. Hu er ikkje ungdom lenger, og derfor spør eg sjelden. Blir kanskje litt meir til våren, når ungane kan vera ute.

Skrevet

Ingen... jeg har aldri kunnet være med på slike aktiviteter på kveldstid.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Har broren min og dama hans, søster'n min etterhvert og mamma. Snuppa er 5.5 mnd og jeg har ikke hatt behov for barnevakt ennå. Synes hun er litt liten. Fra hun er 1.5 år ca kan kanskje pappen begynne å ha henne på overnatting (om han er blitt bedre kjent enn han er nå...).

Er en gammal kjærring jeg (snart 30 ;) ) og har festa fra meg. Sånn ca. annenhver helg i crazy perioder fra sønnen min var 2-9 år ;).

Nå er det bare late helger med familien :)

Skrevet

hehe,ser det er litt av hvert her...Greit å høre hvem dere kan spør..Tror problemet mitt er at jeg ikke tør å spør,har fått nei noen ganger ja og føler det er mitt"problem" som jeg ikke skal legge på andre..MEN når det er sagt så har jeg ikke et stort behov for å komme meg på fest eller slikt, men bare littegrann avlastning av og til hadde vert midt i blinken;)

Blir vel en annen tone når andre venninner og får smått:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...