Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har igjen 17 dager til termin, og jeg holder på å gå på veggene hjemme!! jeg er så full av vann i hele kroppen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjør av meg.. spesielt i bena.. så om natten ligger jeg våken nesten hele tiden pga verk i bena for jeg har så mye vann i dem. Så jeg er helt utslitt og ønsker bare at hun skal komme ut nååååå!! Er der noen av dere som tror at man kan bli igangsatt pga det???
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det vet jeg desverre ikke, men har nok mine tvil.... Gjør i allefall alt du kan selv som; gå turer, ha sex med mannen (sørg for at han kommer...), spis grøt med kanel og drikk Biola. Det er i allefall noen helt ufarlige kjærringråd. ;o)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg kan ikke ha sex fordi jeg er så opphoven at han kommer ikke litt inn en gang.. så her har vi ikke hatt noe sex på flere mnd men kan jo prøve grøt med kanel og drikke biola... men har ikke trua på det :/ uff.. blir så frustrert...
siste"mann" ut Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Når du ligger så sørg for at beina ligger høyt, det fikk jeg beskjed om i første svangerskap. Da hadde jeg så mye vann at det surklet når jeg gikk!!!! Unngå salt mat og kryddret mat.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Har man mye vann i kroppen skal man merkelig nok drikke masse... å sitt med bena høyt når du ser på tv ol... bygg opp med puter. Har du prøvd modnings te eller akupungtur? En naturterapaut kan kanskje gjøre underverker for deg.. med fotsone terapi, akupungtur ol... å hun/han kan hjelpe deg med alt vannet.
UngVoksen-over termin Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har nettopp ringt føden og snakket med jordmor... Jeg er 7 dager over termin - har kraftig bekkenløsning og sover dårlig... vann i kroppen og verker både her og der... Skal til overtidskontroll på fredag. Jordmor sa at jeg kun fikk prøve å legge meg til å sove nå på dagen - og på fredag skulle de bare avgjøre evt. bestemme når jeg skulle settes i gang. Det kunne gå enda en uke til det... Så det er ikke noe hjelp å få... i allefall ikke når du ikke er kommet til termin - og babyen har det bra.... Så - velkommen i klubben :-) Må nok smøre deg med tålmodighet... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå