Gå til innhold

Hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

(samme som 1.trim..) Har ikm om fire dager, men testet i dag tidlig når jeg sto opp bare for morro skyld liksom.. Testet både med en el test og en graviditetstest (har hørt at man kan bruke el test som graviditetstest) og da ble el testen positiv, og g.testen negativ.. noen som har peiling??

vet at jeg hadde el på dag 14 pga at jeg tar el tester, er på dag 24 i dag og har en regelmessig syklus på 28 dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en digital EL test du testet med? Jeg har opplevd det samme og da fikk jeg ikke mensen før på dag 40, altså kroppen han ha prøvd å lage EL på dag 14, men klarte det ikke, så prøver den igjen nå på dag 24.

Hvilken type gravidtest testet du med, er det ingen antydning til strek der en gang?

Skrevet

bruker strimmel fra billigetester.no... hadde også kommet litt (sorry detaljer) lys rød utflod i trusa 3-4 dager etter el.. er ganske sikker på at jeg hadde el dag 14 da jeg både testet positivt og hadde el slim :-/

*forvirret*

Skrevet

Hei Nellina

Befinner meg litt i samme situasjon. Nesten sikker på at jeg hadde el. Blødde i noen dager etter el. samt en liten blødning ca 8 dager etter. Er nå 2 dager over ikm og tester positivt på el men negativt på CB grav.test... Aner ikke hva som skjer jeg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...