krystallfiol Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Noen som vet om en flink, tålmodig skoletannlege i Åsane? Jeg må dessverre bytte tannlege til snuppa mi på 3 år, var helt crash med den tannlege vi var hos, så nå lurer jeg på om jeg får bytte til et annet kontor og om noen kan anbefale meg en flink tannlege??
ToPrinsesser<3 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Rolland og U-Phil har skoletannlegekontor
krystallfiol Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Kommer gjerne inn til sentrum med snuppa jeg. Men får jeg da dekket tannlegeutg eller må jeg bet alt selv?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Du må for all del ikke ta henne med ned til tullingen på rolland!!! *Grrr* Om det ikke er der du har vært... *grøss*
krystallfiol Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Tulling der og? Nei, ikke der jeg har vært. Men takk for advarselen. Vurderer nesten å ta henne med til min egen tannlege, skrekken sitter i meg fremdeles etter de to første tannlegebesøkene og hvordan tannlegen behandlet 3-åringen som ikke var så villig til å gape opp....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Huff, det skal ikke være lett=( Men går du på rolland er du garantert tannlegeskrekk!! Ihvertfall om det er samme gamlle tullingen som før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå