Mamman til AM&JS Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Skal til tannlegen i morra tidlig, men må jo klare å holde ut til det....Prøvd Ibux..og paracet...+ Paralgin Forte...like vondt...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Dropp paracetamolen og ta mer ibux. Det er de virkestoffene som er best mot tannpine.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hm, hva het den igjen...ibuprofen??? Jeg fikk den av tannlegen når jeg hadde tidenes tannpine, og den funka!! Hjalp tilogmed på migrenesmertene til svigers..(nå x-svigers, for the record) Føler med deg, det er IKKE noe godt!!!
Mamman til AM&JS Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Takk for forslag damer....nettopp tatt en Ibux 600 mg og Paralgin Forte...eller for ca 1 time siden..men liten effekt..kanskje merker det bittelitt...Og jeg går ikke på mye medisiner...Brukt litt Ibux nå pga nakkesmerter thats it!! Jaja..overlever vel til timen i morra..selvom jeg hater tannlegen så det holder..men alt er bedre enn å ha konstant vondt..
prebs Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Uff, stakkars deg. Har ingen andre råd, ville bare gi deg en trøsteklem. Jeg må snart ta visdomstennene- gruer meg!! Skulle ønske vi ble født med gebiss... Utrolig koselig bilde av deg på profilen din, forresten:))
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Ibux sammen med paracet (ikke paralgin!) fungerer best. Jeg tok 1000 ibux/ibuprofen sammen med 500 paracet. Det fungerte når jeg hadde betennelse i kjeven etter rotfylling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå