Phantom´ Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Noen som vet om basene er på salg også, eller om det bare er selve stolene??? Ser det annonseres her på siden.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jaa, vi kjøpte MaxiCosi EasyFix base på lørdag og fikk 20% avslag.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Jøss! Er basene å salg også Trudde det bare var bilstolene jeg.. Noen som vet hvor lenge salget varer??
Phantom´ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Reklame på siden her som sier 20% frem til 22. mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå