Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte deres barn å rulle fra rygg til mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 3,5 mnd.....

Skrevet

Første gang 4 mnd, så to uker etter det igjen, og for fullt da hun var 5 måneder.

Skrevet

Lillemor var tidlig ute hun... 3 mnd rullet hun i vei... Men kommer seg fremdeles ikke tilbake igjen, er 4,5 mnd nå. En plage er det:D Mye sutring og grining, men når jeg legger henne på ryggen er det bare 2 sekunder så er hun på magen. Ligger i 2 minutter og så er det grining igjen....

Skrevet

Han rullet over på magen på 4 mnds dagen:) Når vi legger ham på ryggen tar det 2 sek før han ligger på magen:)

Skrevet

Han rullet et par ganger fra rygg til mage fra ca 4 mnd, men var nok mest "uhell" fordi han kom for høyt på armene.

Nå er han 5,5 mnd, og begynte å rulle begge veier samtidig for 2 uker siden. Nå ruller han som en gal, hehe =)

Skrevet

4 mnd.Men har ikke rullet aktivt før nå .5 mnd og 1uke gammel;)

Skrevet

Nr.1 - 7 mnd

Nr.2 - 6 mnd

• 1 år senere...
Skrevet

Min er 2 mnd og 3 uker og har rullet mange ganger i dag. Telles ikke ennå da, får han får ikke med seg den siste armen ordentlig, men det begynner å komme seg. Synes det er utrolig tidlig. Storebror var 4 mnd og 3 uker. Syntes egentlig han var ganske tidlig ute også men..

Skrevet

3,5 mnd bynnte han me et par ganga om dagen, etter 4 mnd va d nonstop men kom sæ ikke tilbake til rygg :-P Nu e han snart 5,5 mnd å e blidd mye flinkere til å rulle sæ tilbake til rygg :-) Han elske å ligge på magen å styre me lekan sine å rotere rundt i ring, kan ligge en time i slengen å kose sæ :-)

Skrevet

Snuppa snudde seg fra rygg til mage da hun var 3,5 mnd.

Meen, det var visst kun de første par dagene det var gøy.

Nå er hun snart 4 mnd og har ikke gjort det på noen dager.

Skrevet

Mine 3 har gjort det mellom 3-4mnd alder... bevisst tilbake igjen rundt 5-6mnd:)

Skrevet

Begge mine gjorde det ved 4mnd, men så ble det opphold en periode før det tok helt av igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...