Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Det kommer når jeg får noen fine spark.. nesten som at det gnistrer. Noen flere?
BarnNr.4 :) Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hehe:) ja her "knepper" det hele tiden.. har hatt det veldig mye den siste mnd.. så å si hver dag... vet ikke helt hva det er,men sikkert ikke noe gale
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jepp, du er ikke den eneste som har disse lydene her!! Jeg har spurt mange eger og jordmødre og INGEN har hørt om disse lydene!!!??. Har hørt mange tanker om hva det er ... bla at det er leddene til babyen som knepper! Har også hørt at det er blodkar som sprekker! Men hun siste legen jeg var hos på Ullevål, hun mente det at det var bla livmorbånd som "knapp" litt! Skjønner ingenting jeg!....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Er i uke 33, og den siste uka har det gnistra fra magen. Kan vel være noe som tøyes eller sprekker.
to tette Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 jeg har også disse lydene i magen. tror det er babyens ledd som "knepper", kommer ofte samtidig som "den" beveger på seg.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Det er ikke leddene til babyen som knepper fikk jeg veldig godt forklart av leger og jordmødre! For leddene er jo bare brusk enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå