2gutter:) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 at jeg er gravid??!!! Tok test i dag, svak pos, definitivt en fin strek... er på dag 26, bruker å ha ikm alt fra 25-28 egentlig. Min 3pp etter MA i sept. Føler som om jeg skal begynne å blø, men har endel utflod så er sikkert det. Huff klarer ikke heilt å glede mæ!
Shiny84 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 hvis testen er pos så er det vel ikke noe å lure på det!!!? den registrerer jo hcg, det er jo "baby homon" har jo ikke det hvis du ikke er gravid, enkelt å greit....eller? GRATULERER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå