Mamma til en prins+spire Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 ........men de forslagene til mat i løpet av en dag, kan man mikse frok fra mand,lunch fra onsdag osv i en dag? Må følge planen til jeg har oversikt og kan regne selv... Noen lure nybeg tips? Taakk
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Her og! (Dvs, etter helga) Gått på det litt av og på siden desember Mix i vei, bare ikke overstig 15 gram ) Du kan spise hva du vil, og det du liker best! Selv har jeg begynt og lage smoothie, for og få litt avveksling fra kjøtt og egg ) Drikk MASSE vann!!! Lykke til!
Mamma til en prins+spire Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 så bra:) Håper det funker på meg og! Har du oppskrift på en digg smoothie??? Hvor ofte best du de tabl, og kan man evt kjøpe dem i helsekostbutikker? Har vi veiedag?? Klem
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Det gjør det helt sikkert! Hvor mye skal du ned? Jeg lager smoothie med 1 egg 1 dl fløte ca 8 istbiter 3-4 jordbær Bittelitt søtningsstoffer KNALLGOD! Tablettene holder i 7 uker, så har bestillt de 2 ganger. Noen helsekost har de.. Vi har veiedag i dag Altså mandag ) Klem
Mamma til en prins+spire Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 Det bør virke! Skalned så mye som mulig, ha ha ha! Neida men må nok ned endel...vi snakker vel 10-15 kilo! Da er jeg tilbake til det jeg var før gravidietet... det skle litt ut ja,og har bare blitt verre...Menikke nå lenger! Blir gjerne med på veietråden:) (tror jeg ) på slankesiden da??? Lager du det brødet fra boken??? Kan jeg utelate div ingr fra en oppskrift dersomjeg mangler noen ingr?? Ellerødelegger jeg da...... Klem
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Okey Good luck! Det kommer til og gå så bra! Vi har veietråder her inne, men ser det har sklidd ut litt... hehe. Typisk det da;o) Nei, ingen brød her i gården.. lagde en stund polarbrød, men ble lei.. dessuten trenger jeg ikke mer enn 2 dager på denne kuren, før jeg ikke hra matlyst omtrent... så greit sånn sett. Så lenge du regner ut inholdet, så kan du ta vekk, og legge til hva du nå enn måtte ønske
Mamma til en prins+spire Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2008 Sååå bra! Glerder meg til neste veiing jeg:) Tusen takkfor svar, supert!! Håper jeg kan rope på deg en annen gang, du har oversikten Ketolyseklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå