Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er babyen våken om gangen og hvor mange ganger sover h*n på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Min sønn er 6 mnd, sover natten gjennom. Sover en liten lur på en halv time på morgen og sover en lengere økt på formiddagen, har til nå sovet en liten lur på ettermiddagen. Men den hoppet han over i går. Ditt barn da?

Skrevet

Hei. Gutten min blir 6 mnd om 2 uker.

Han er våken ca.1,5 til 2 t om gangen.Gg sover 3-4 lurer fpr dagen.

En før kl.12 og to etter kl.12. Pluss en liten dupp i vognen når jeg går trille tur.

Skal etterhvert prøve å kutte ut den siste luren. For han våkner ofte ikke før i halv 19-19 tiden etter den. Og legger seg da i 21 tiden. Men vil heller prøve å beg.å legge ham litt tidligere :o)

Skrevet

Gutten min på snart 6 mnd våkner ca kl 8 om morgenen, sover en kort dupp rundt kl 10 (20 min - 1 t), sover igjen rundt kl 13 i ca 1-2 t, og har en liten dupp rundt kl 17 (ca 20 min). Vi legger han ca kl 20, og han sover da til morgenen, bare avbrutt av en flaske rundt kl 05/06.

Skrevet

Ok, takk for svar.

Mini her sover noen ganger en liten dupp rundt 9-10, men dette kommer ann på når han våkner. Sovner han til 8-9 så holder jeg han våkne til 11-12 men våkner han rundt 7 så legger jeg han rundt 9. Så sover han en lang dupp ca to timer rundt 12, og en liten dupp på ettermiddagen rundt 15-16 30 min til 1 time.

Han våkner ca to ganger på natten.

Lurte på om jeg holder han loppe litt lenge om gangen, syns han er så sutrette på dagne nå.

Skrevet

Står opp kl 07 (legger seg kl 19, men sover ikke hele natta)

Sover 10-12 og 15-16 fast....en rutine jeg fikk på plass ved vugging av vogn. Nå sier han i fra selv når han er trøtt....og det stemmer med klokka. Ned i vogn, og ut på verandaen. Nå trenger jeg ikke vugging. Tar bare på lua, han snur hodet og zzover søtt.

Skrevet

Har en på 6 mnd, stort sett våken i 2 timer og blir trött.

SOver som regel 3-4 lurer i löpet av dagen.

Legger seg ca kl.19-20 avhengig av når siste luren var..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...