Gå til innhold

Ville dere ammet et annet barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli ganske desperat etter å få til ammingen og nye ideer popper opp i hodet mitt hele tiden. Jeg har så lyst til å prøve å bytte baby under mating hvis dere skjønner. Altså: jeg ammer en annens baby og noen ammer gutten min. Bare for å se om det da går ann å få han til å ta pupp.

På en annen siden så tenker jeg at hvis noen hadde spurt meg om dette hadde jeg synes det var litt ekkelt. Hva synes dere?

Jeg velger å være anonym nå siden flere kjenner meg her inne og dette er jo litt sært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kall meg kjip eller whatever, men jeg ville ikke gjort det. Det hadde bare føltes helt feil for meg.

Skrevet

Ikke med mindre det stod om livet... Altså hadde vi plutselig funnet en liten baby langs veien som hadde hylt og hylt og vi var langt,langt unna butikker og jeg hadde melk i puppene så vile jeg antagelig gjort det, men neppe ellers...

Skrevet

Jeg kunne godt ammet en annen sitt barn hvis det virkelig røynet på, men jeg vil ikke at noen andre skal amme mitt barn... da vil jeg heller at hun skal få mme...

Skrevet

Jeg og søstera til samboeren min "bytta" baby en gang fordi min gutt var litt dårlig til å ta ene puppen, så jeg skulle prøve å amme hennes gutt som er 2,5mnd eldre for å se om han ville ta den puppen. Det var litt merkelig og rart å skulle gjøre det, men det gikk helt fint:) Så har jeg ammet han når hun gikk på fjelltur og hun ammet min når jeg lå og sov fordi jeg var kjempesliten. Alt dette var på samme helgen. Har ikke gjort det etterpå, har ikke vært behov for det:)

Men kan nok bli litt vanskelig å få noen med på dette for deg...Det er veldig mange som synes dette er ekkelt, eller bare ikke vil. Du ser jo hva du tenker selv!

Kan legge til at jeg synes det var litt ekkelt selv, men så tenkte jeg over det, og hvorfor skulle det være ekkelt egentlig??? Da gikk det greit;) Men jeg skjønner tankegangen med at det er ekkelt...

Hvorfor er det sånn da egentlig???

Skrevet

hvis jeg måtte så hadde jeg vel gjort det... Men ikke ellers.

Skrevet

Nei, det synes jeg blir litt ekkelt. Forseslo det som en spøk til venninna mi i går, fordi jeg ammet og ammet mens de spiste middag. Ville adlri falt meg inn å gjøre det nei.

Sikkert ikke alle som synes det er ekkelt da.

Skrevet

hadde ikke gjordt det på ditt grunnlag. Det finnes mme.

Men hadde det stått om livet til bebien hadde jeg klart gjordt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...