Heaven har født::) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 og er totalt desperat etter å få flytta. Er på husjakt, men huset vi hadde sååååå lyst på gikk fra oss:( Har funnet et annet nå, og prøvd å få tak i megleren i dag uten hell. De skulle få han til å ringe opp igjen, men er det mulig å være så treeeeeeeeeeeeeeeeg da?? Utålmodig. har mest lyst til å pakke sakene, bare reiswe opp og kaste ut nåværende eier,med beskjed om at vi vil ha huset, hehe. Send meg et trailerlass med tålmodighet a.. sitter jo her å innreder alle husene jeg ser ,som kan passe oss.. hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hehe, kjenner til det der! Får tro du får tak i megleren Men du, hvordan gikk det i retten?? Så ikke noe inlegg fra deg her, men fikk ikke vært her så mye den dagen.. håper alt gikk bra
Bella Swan Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Vett hvordan du har det, har vært i samme situasjon selv. Men nå sitter jeg her i et hus jeg elsker og vi har bodd her i ca6mnd!! Det fikser seg for snille jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå