Gå til innhold

Jogging for å sette i gang fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det funker å ta seg en ROLIG joggetur for å få fart på fødsel? Føler at det er ting på gang, har hatt masse kraftige kynnere de siste dagene, og nedpress når jeg beveger meg. Har trent masse gjennom hele svangerskapet, men joggingen måtte jeg kutte i 7. mnd. Tenkte kanskje jeg kunne få fart på ting om jeg løp litt på tredemølle. Noen med erfaring?

Har gått tur flere ganger om dage i det siste, og stått på ellipsemaskin, men tenkte kanskje jogging var mer effektivt? Vet han ikke kommer før han er klar, men har jo hørt at fysisk aktivitet skal kunne hjelpe. Og jeg vil ha han ut NÅ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det ...Jeg er ihvertfall et bevis på at fysisk aktivitet ikke nødvendigvis setter igang noe. Igår bar jeg esker og en komode og diverse ting opp og ned av kjellerbod (ikke egentlig for å sette igang noe, men fordi det måtte gjøres). Var så sliten at jeg omtrent forventet å føde i løpet av natta. Eneste resultat idag var vond rygg :-(. (39+2)

Men til ditt spørsmål, man får jo endel nedpress av joggingen (jeg kuttet det også av den grunn i 6-7 mnd), så kanskje det har noe for seg. Bare det ikke blir for ubehagelig. Det skader jo ikke å prøve ...

Skrevet

Nå har jeg gått tur i over 2 timer i ganske bra tempo, og vært på treningsstudio og stått 20 min på ellipsemaskin samt 10 min jogging (greide ikke mer, ble litt mye nedpress). Håper Tobias synes mamma herjet så mye at han vil ut nå, men det gjenstår å se... Han må vel være klar og. Magen er fortsatt ganske stram til tross for at jeg satte meg ned for en halvtime siden, så litt effekt må det ha hatt. Termin på søndag jeg, da...

Skrevet

Imponert over deg, altså! (jeg har termin dagen etter deg). Jeg er fornøyd med en liten gåtur om dagen (ihvertfall etter gårsdagens strabaser som ga meg ryggvondt) ;-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...