Gå til innhold

senkning av testikkel?(samme som på bli gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har operert ned en testikkel da han var liten. Noen som vet om dette kan ha dårlig innvirkning på sædkvalitet?

Setter stor pris på ALLE svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nedsatt sædkvalitet kan forekomme etter en slik operasjon. Uten å være helt sikker mener jeg å ha hørt at testikelen kan bli skadet etter en slik operasjon. Men den andre testikelen vil fungere normalt fordi.

Samboeren min har gjennomgått den samme operasjonen og vi venter nr 3, så her er det ikke noe problem

Skrevet

Å så kjekt å høre!!!!!! Tusen takk for svar:-) Og lykke til med svangerskapet ditt:-)

Skrevet

min kjære opererte ned begge tror jeg! litt redd nå..:(

Skrevet

Uff ja jeg skjønner du er redd, men vi var hos legen i går(av andre grunner) og da bare spurte jeg legen, og han sa at vi trengte ikke bekymre oss. Det var jo derfor de var operert ned.. Han syntes ikke engang vi trengte teste. Sa bare at vi skulle prøve et år, så kunne vi heller teste hvis ikke vi var blitt gravide. Ble veldig oppmuntret av det legen sa. Og det virket virkelig som han ikke så på det som et problem i det hele tatt:-)

Skrevet

Hmm.. men din ble vel bare operert i ene? da skal jo den andre fungere veldig bra:) nei vi får se.. vil egentlig ikke tenke så mye mer på det nå.. leste noe skummelt på nettet i går, og vil egentlig ikke tro på det :P han skal teste når han kommer hjem.. såå.. :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lykke til da!!!!!!!!! Pliiiiz skriv hvordan det gikk? Vet desverre ikke hvordan det er når han har operert begge:(

Håper alt er bra med ham likevel!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...