Gå til innhold

Mom2Two!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurte på... Anbefalte du en gang Moment Studio? :o) Ville du i så fall fortelle litt?

Skrevet

He-he, var sikker på at du skulle spørre om sofaen, siden jeg er snart ferdig utdannet jurist;)

Ja, anbefaler Moment på det varmeste!!! Har brukt dem tre ganger, like fornøyd hver eneste gang!!!

Spør etter Eva. Hun har vunnet flere priser osv. Hun tar ganske "rene" bilder uten for mye dilldall i bakgrunnen, og hun er flink til å finne en litt utradisjonell måte å ta dem på. Hvis du går inn på hjemmesiden deres, kan du se litt i fotogalleriet, så kan du se hva du synes. Det var bildet av minstejenta mi der før, men nå har hun byttet det ut med nyere bilder, så det er ikke der mer.

www.moment.no

Skrevet

Hehe... Er jo bare fint å få svar på begge deler! ;O) Selv om det ikke var det sofasvaret jeg ville ha, nei... :OP

Var i kontakt med Eva hos Moment forrige uke, og vi kunne komme og ta bilder denne uka om vi ville. Men lurer på den cd'n som man får med: Kan man fritt framkalle de bildene selv? I vanlig liten bildestørrelse?

Skrevet

Nei, det kan man jo ikke, for hun har copyright til bildene. Dette gjelder hos alle fotografer. Men om det er mulig rent praktisk å gjøre det er vel en annen sak. Det kan hende, jeg har ikke prøvd. Antagelig er det mulig, men det kan hende de er lagt i et format som er lite hensiktsmessig osv. for å unngå piratkopiering?

Man kan komme dit en time noen uker etter fotograferingen, så viser hun på pc'en hva hun kan gjøre med bildene osv. Vi lagde f. eks en stor collage(?) med et stooort bilde av begge ungene i midten, så tre mindre bilder på hver side, noen med ungene en og en og noen sammen. Ble veldig stilig!!! Det henger flere eksempler på dette i studioet/butikken også, bor rett i nærheten, så går fobi ofte:-)

Skrevet

Åja, det er sånn ja... Det tenkte jeg ikke på. Synes liksom det hadde vært koselig å ha noen småbilder, men de var jo ganske dyre de aller minste bildene også. Men takk for info, - jeg skal tenke på det! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...