Gå til innhold

Flere som føler seg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg vært vanvittig kvalm, det kjennes nesten ut som knip i magen til tider - som om noe ligger å ulmer, uten at noe "kommer". Jeg kjenner lukter mer intens enn tidligere, og hørselen er skjerpet. Baby er 3 mnd, jeg har brukt prevansjon siden jeg begynnte å ha sex igjen. Kan disse tegnene komme av Cerazette minipille? Uff, tørr ikke ta test da jeg er redd for resultatet. Jeg mener å ha lest om flere som har følt det på denne måten, altså at de har følt seg gravid. Var dere gravide? Jeg kjenner jeg blir kvalm straks jeg er en anelse sulten, og jeg spiser myyyye mer enn før!

Problemet nå om jeg er gravid er da at mannen vil ikke ha flere barn. Jeg vil ha flere, men ikke enda. Jeg håper mannen snur om på flisa etter et par år, og vet vel med meg selv at det gjør han.. men fra en annen side igjen nå da; abort..? uff, får frysninger bare av ordet..

Ja, som dere skjønner så er jeg nervøs.. Tørr ærlig talt ikke å ta en test jeg.. vet jo at jeg må..

-håper inderlig på svar om det er normalt å ha disse symptomene eller ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har tatt en test fordi eg og trudde eg var gravid..men nei.

Skrevet

mm.. Skrev et innlegg her igår faktisk om at jeg plutselig har fått denne graviditetsfølelsen igjen. Barnet mitt er 5mnd nå og er absolutt ikke klar til å gå gravid i 9mnd igjen. Går også på cerazette så det skal vel egentlig være sikkert så lenge man ikke glemmer og tar pillene innen 12 timer, gikk 11timer med meg en dag så tenker selvfølgelig på det. Det stikker i nederste del av magen og det har det gjort nesten en uke nå. I natt kaldsvettet jeg skikkelig slik jeg gjor før jeg fant ut at jeg var gravid sist gang. Det er nok bare tankene mine og ikke en graviditet, men fysj så vanskelig det er å legge fra seg. Tok en test i sted og den var negativ, men det er bare 11 dager siden jeg hadde sex så det er vel uanset for tidlig å teste..

Skrevet

Ja, jeg har også følt det sånn. litt over 5 mnd siden fødsel. Tok test,og den var negativ! :oD fikk mensen to uker etter ca.Så kanskje det var det som gjorde det.....

Skrevet

Å, shitt nå ble jeg nervøs! Det er stikking det er jeg kjenner jeg også, ikke knip som jeg skrev tidligere.. Jeg kom bare ikke på riktig måte å forklare det på. Jeg er i syk ammetåke så jeg vet ikke opp ned på meg selv heller.. Nei, får vel bestille meg en test jeg og da.. Noen som vet hvilken nettside mankan bestille fra? Orker ikke å dra på apotek med dypvogn for å handle test.. hehe, blir å se så dumt ut..

HI

Skrevet

Kan prøve billigetester.no Får testene ganske kjapt, tror det tok 2-3dager for meg, også er det mye billigere enn på apoteket..:)

Skrevet

tror jeg er gravid hele tiden jeg. satt inn spiral og etter å ha ventet på mensen i 34 dager fikk jeg skikkelig hetta igjen- for jeg hadde trodd mensen kom flere ganger i flere dager- og tenkte oi faen det er jo typisk gravid og når mensen kom var det bare litt spotting på dag 35 før det sa plopp og en foss kom- hehe (kobberspiral jeg har)

Skrevet

Jeg føler meg også gravid, mye kvalm. Men det kommer og går, og er ikke 100% likt som under graviditeten, så jeg er nok ikke gravid. Jeg kjenner flere som har det samme, tror det er hormonene som stabiliserer seg eller noe. Babyen er 6 mnd forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...