tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg kom plutselig på at jeg var jo arbeidsledig en liten stund i fjor. Når er det feriepengene blir utbetalt fra nav? Har de kommet allerede, og så har jeg gått glipp av det?
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 De kom i slutten av januar. Har du byttet lønnskonto får du dem på utbetalingsblankett senere.
litakine og Theodor Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 ikke alle får dem i januar, jeg får mine fra NAV i mai
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg fikk de nå i februar... Fikk de rett på konto, men jeg måtte ringe å høre hvorfor jeg hadde fått så mye penger. Jeg tenker jo ikke på feriepenger i februar! hehe..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 hmm.Får gå inn på kontoen og lete.
*Smiley* Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Vanlig feriepenge utbetaling er i Mai:)
*Smiley* Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Det sto det på skrivet jeg fikk av de.Men kansje det har noe å si på hvor i landet du bor..
Topmodel Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 jrg tror ikke om om du får ferie fenger hvis du har vært arbeidsledig. mannen min har vært arbeidsledig for to år siden han fikk ikke noe. nå er det slutt på det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå