Gå til innhold

Feriepenger fra nav


tresøtesmå-torødogenblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig på at jeg var jo arbeidsledig en liten stund i fjor. Når er det feriepengene blir utbetalt fra nav? Har de kommet allerede, og så har jeg gått glipp av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kom i slutten av januar. Har du byttet lønnskonto får du dem på utbetalingsblankett senere.

Skrevet

ikke alle får dem i januar, jeg får mine fra NAV i mai

Skrevet

Jeg fikk de nå i februar... Fikk de rett på konto, men jeg måtte ringe å høre hvorfor jeg hadde fått så mye penger. Jeg tenker jo ikke på feriepenger i februar! hehe..

Skrevet

hmm.Får gå inn på kontoen og lete.

Skrevet

Vanlig feriepenge utbetaling er i Mai:)

Skrevet

Det sto det på skrivet jeg fikk av de.Men kansje det har noe å si på hvor i landet du bor..

 

Skrevet

jrg tror ikke om om du får ferie fenger hvis du har vært arbeidsledig. mannen min har vært arbeidsledig for to år siden han fikk ikke noe. nå er det slutt på det .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...