Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt vanskelig å svare på liksom, ettersom du har prøvd i 6 år regner jeg med at du har prøvd det meste..?!!!.........

kan jo kanskje lese de kjerring rådene....?!?

lykke til i allefall!

klem

Skrevet

ingenting hjelper,skal ti gynekolog og se om alt er som det skal.håper............

Skrevet

merklig.... håper alt går bra på gu da! kanskje lønne seg å sjekke gubben oxo.... for å vite at alt er ok hos begge liksom

Skrevet

det er d som er problemet at han er litt sjenert og vil ikke være med, han er glad for den jenta vi har fått og vil ikke stresse.

Skrevet

sikkert redd for at det skal være han som er problemet... mannfolk uten manndom er en skremmende tanke for mange menn. sellom det er jo ikke sånn det er bare noe jeg tror at menn kan tenke...

Hvis dere har fått en jente så er det jo håp! hva gjorde dere for å bli gravid med henne? skjedde det noe evt under fødsel e.l. som kan tilsi at du skulle få problemer senere ( med ny graviditet ) vet at en bekjendt av meg ble steril etter 1 fødsel, pga ungen kom for fort, så hun ble " øderlagt" nedentil.... men det er jo henne... håper i allefall at du får det som du vil og at alt går bra!!!!

Skrevet

svangerskapet og fødselen gikk helt fint,stabil syklus hele tida,men har hatt en sa som endte med utskraping.

Skrevet

Har du forsøkt akupunktur (kinesiologi)?

Har flere bekjente av meg som har strevet med å bli gravide lenge, samt noen som gjentatte ganger har mistet. Samtlige er i dag gravide eller har fått barn etter akupunkturbehandling.

Vet ikke om det er tilfeldig, men man kan jo begynne å lure.... :)

Ønsker deg bare lykke lykke til ihvertfal!

Skrevet

Har du hatt utredning?

Skrevet

Vil bare skrive under på SOFIA 87 over her. Har en venninne som har forsøkt i 15 år. Jeg fikk tilslutt overtalt henne til å gå til akupunktør.. ble gravid, og fikk bebi i desember.

Det enkleste å beg med er jo at mannen leverer inn en sæd prøve. Om han ikke "tør" levere den selv, kan jo kanskje du gå opp på sykehuset med den.

Utover det er det vel først og fremst spyling av eggledere og labraskopi som er de første stegene. Men akupunktur er absolutt å anbefale!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...