Tvilling79 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 jeg testet for ti min siden, med vanlig clearblue stav, ikke digital. Etter 3 min aner jeg en svak strek og etter 6 min synes jeg den er tydelgere men fortsatt bare en skygge. Det er 1-3 dager før IKM. Dersom den er negativ skal det være helt hvitt der plusstegnet kommer opp, eller ligger den en blå strek der uansett..? hjelp hjelp!!
Tvilling79 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 legger til at den minus-streken selvfølgelig er helt tydelig.... og at den som lager et pluss av det bare skimtes...
titt'hei Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hei:) Kan tenke meg at du er forvirret nå ja. Det hadde jeg vært. Kan prøve å hjelpe deg litt iallefall.... Alle gangene jeg har testet negativt (begynner å bli noen ganger), har testen vært kritt hvit, ikke antydninger til skygge eller strek. Kjøp en CB digital, og ta en test i morgen tidlig. Lykke til:)
Tvilling79 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 da er det HÅP!! for den var absolutt ikke kritthvit:) Flere som kan svare meg????
Shiny84 Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 ja, du er gravid! jeg testet kjempe svakt med min nr 1, fant ut kjempe tidlig at jeg var på vei, så sellom den er svak, så er det jo en strek, sikkert bare tidlig. gratulerer da!!
Tvilling79 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 herreguuuuuuuuuuuuuud tror du?? får kjøpe digital i morgen så vet jeg sikkert... hvordan skal jeg klare å ikke si det til noen skal tro.. bra vi har BIM så vi kan øse våre spørsmål til noen! setter STOR pris på alle svar jeg får her!
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 GRATULERER!!) var akkurat sånn jeg fikk før jeg venta mensen forrige gang jeg var gravid! ville nok stolt på cb ja! om du tar en digital så lyser den nok gravid mot deg skal du se! si fra medengang du har testa da!lykke til:o) klem
LabbogLine Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Jeeeiiii:) da er du nok helt sikkert gravid ja, gratulerer så mye!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå