Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Prøver å kjøpe billetter over nettet til konserten i Bergen, men når jeg vil ha 2 billetter får jeg opp at 1 er unummerert ståplass og 1 er hovedinngang. Hvis jeg velger 3 billetter får jeg 2 til unr. ståplass og 1 til hovedinngang.. Vil jo være sammen!!! Hva gjør jeg??
Lilletrollogmamma Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 samme her...kjøpte likevel! På mailen eg fikk etterpå står det kun unummerert. Tror ikke det er plasser på en slik konsert? det er jo ute? da er det vel kun ståplasser
Trouble Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 er det ikke på Koengen den konserten ska være da?? Det er ute og bare ståplasser...
LegallyBlond Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 KJØP! skjedde med meg med metallica billettene også, men det er samme billetter!
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 Tok sjansen, så billettene er i boks!! Etterpå kom det opp like billetter!! takk for hjelp! GLEDER MEG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå