Kamille:) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Magasinet Kamille skal lage en reportasje om skjønnhetsoperasjoner/plastiske operasjoner og journalisten leter etter noen som har tatt operasjon, men som ikke synes det var bare-bare. Det trenger ikke være slik at du synes det var helt forferdelig og alt gikk galt, det holder om du f.eks. synes det var såpass vondt at du ikke stilte frisk og rask på jobben dagen derpå. Kunne du tenke deg å la deg bli intervjuet av Kamilles hyggelige journalist Marte? Eller kjenner du noen andre som vil? I så fall, send henne en mail: [email protected]
Nit@™ Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har tatt bukplastikk. Men vet ikke helt om jeg er egnet... Joda, vondt var det, og det gikk en stund før jeg følte meg "normal" igjen.. Men om det hadde vært nødvendig hadde jeg gjort det igjen. For jeg har fått et nytt liv etterpå.
Kamille:) Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Du er absolutt egnet, kjempefint om du sender mail!
Koseklompen Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Har tatt brystreduksjon.. Var ikke bare bare.. og ble egentlig ikke fornøyd..
Kamille:) Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2008 Supert om du mailer journalisten ang. dette!
Kamille:) Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2008 Utrolig leit å høre at du gikk gjennom en slik operasjon og da ikke få tilfredsstillende resultater.
Nordlyspar♥ Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Gikk gjennom en brystreduksjon jeg og. Endte opp med en betennelse som tok flere mndr å bekjempe. Og måtte slutte på omskoleringa mi. Mista i samme slengen retten på videre omskolering, surt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå