Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei. I det siste har jeg fått stadig mer lyst på anal-sex, men tør liksom ikke foreslå det. Har til nå kost oss med litt "rompekos", men nå vil jeg at han skal ta "steget fullt ut", men jeg tør liksom ikke foreslå det. Hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Bare gjør det! det er verdt det!! Jeg overasska typen min og emg selv forsåvidt,skikkelig. Vi lå i sengen,jeg med ryggen mot han,han lå å kyssa meg i nakken. jeg tok handa mellom oss å begynte å "fikle med han". Han ble fort hard,og begynte å gnu på meg... Jeg hadde glidemiddlet klart (IKKE GJØR DET UTEN!), og lurte litt inn der bak. Hans a ingenting,å det var hellt mørkt på rommet,så han var ikke helt klart over hva jeg gjorde. Jeg tok tak i kuken hans å dytta den forsiktig mot analhullet. Han stønna skikkelig dypt da du gitt!! Å derfra styrte jeg han mer og mer inn,og så litt ut igjen,for å varme opp,og etter en liten stund dyttet jeg rompa mot han slik at han kom helt inn...Han stoppet opp i et millisekund å spurte; er du sikker? Jeg hvisket åh ja... Det tok ikke lang tid derifra,for å si der slik ) Å etterpå lå vi lenge å kosa å strøyk på hverandre,slo på lyset,og vips var vi igang igjen,i det "vanlige" hullet. (etter en kattevask med klut da). Lykke til,det er deilig ))
Hulderjenta Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Ikkje noko for meg, nei. Berre tanken gjer meg kvalm!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Kan jagggu anbefale det!!! Slet litt i begynnelsen da jeg ikke helt klarte å slappe godt nok av...men guuuud å godt det er når man først får den inn..... Må bare passe på å ha det blaut no baki der... Å er lurt som det blir skrevet over her, å styre det sjøl til å begynne med.. Litt forsiktig inn og ut i begynnelsen..Så presser du deg bare gooodt inntil når du er klar..DEILIG:) Å sambo elsker det!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå