Gå til innhold

satt en jente og graat


Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg leverte lillegutt i barnehagen i dag saa satt det en jente paa gulvet og graat og assistenen brydde seg ikke i det hele tatt. Ikke sa hun noe da vi kom heller... Bare lot jenta sitte der og da laereren kom da plukket hun henne opp, da hadde hun sittet iallefall 5 minutter...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gikk ikke du bort til jenta? Vet det ikke er din jobb, men faller det deg ikke naturlig å trøste? Da hadde jo de ansatte iallefall tatt hintet. Trøster, leker, ler osv med alle barna jeg når jeg henter mitt barn i barnehagen.

Skrevet

kan vel være mange grunner til det. kanskje hun hadde gjort noe dumt og fått litt tilsnakk og furtet for det?

5 min er vel ikke så lenge for et barn å gråte?

Skrevet

jeg gjorde det faktisk, men hun var ikke spesielt interessert i aa bli troestet av meg. Hun er helt ny og jeg har ikke sett henne foer saa hun syns nok jeg var litt skummel.

Hadde lillegutt med bort ogsaa og han proevde aa distrahere henne med leker uten at det hjalp.

 

 

Og det saa ikke ut som assistenten tok hintet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...