Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk dere og sjekket dere etter fødsel? Fikk beskjed om at det skulle gjøres ved ca 6 uker etter fødsel....nå har det snart gått 6 mnd., men ikke kommet meg dit enda. Er det så viktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skam deg! Ja, det er veldig viktig! Dersom det har vært skader, infeksjoner el vil det nå etter 6mnd har gjort uopprettelige skader. Husk på det alle andre her inne også!!!

Man må ALLTID ta det seriøst med kontroller og slikt hos lege!

Hilsen sekretær på legekontor(gynekolog).

Skrevet

uffda, jeg har ikke vært der. 7 mnd siden fødselen nå. men antar at jeg hadde hatt noen form av ubehag hvis jeg hadde hatt infeksjon eller noe annet.

Skam deg? snakker man sånn til andre voksne?

Skrevet

Skammer meg og bestiller raskt en time ;-) :-)

Skrevet

glemte det jeg og bestilte ikke før gullet var 4mnd, men er nok viktig ja..spesielt viss du har sydd for å se om såret gror skikkelig

Skrevet

jeg var på seks ukers kontroll hos min fastlege, men han gjorde ingen gu på meg, noe som overrasket meg stort siden jeg trodde at dette var en av grunnene til at jeg var der. så jeg har ikke fått sjekket meg nedentil, men siden legen ikke nevnte noe så trodde jeg ikke de nødvendigvis brukte å gjøre gu lenger.

Skrevet

jeg fikk sjekka meg hos legen i forrige uke.

det er viktig dersom stinga har grodd feil, man må kanskje ta de opp igjen. kan være legen tar prøver av andre ting og.

men hvis du ikke har hatt noen plager ved samleie er det vel sikkert gått greit. jeg ville likevel sjekka meg

Skrevet

Da jeg var på 6 ukers kontroll fikk jeg beskjed om at det ikke var nødvendig med GU da det var mindre enn 3 år siden forrige celleprøve, og siden jeg ikke hadde noe ubehag. Etter 7 mnd var jeg på rutinekontroll for celleprøver...MIN lege sa at det ikke var nødvendig etter fødsel viss det ikke var noe spesiellt. Vi diskuterte dette i min barselgruppe, og de andre 6 damene hadde fått samme beskjed som meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...