BettyBoob Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 ingenting dessverre... må bare la det gå sin gang
Denice Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Joda, blåbærsaft binder magen! Mini levde på den i 2-3 dager når hun hadde omgangsyken som liten... Eller du kan prøve eplemost blandet med farris. God bedring!
Gjest irismor Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Blanding av eplemost og farris. Salt kjeks eller salt potetgull er heller ikke så dumt å få i seg. Kokt ris er heller ikke så dumt.
line_n & sara Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 signerer på blåbærsaft!! UTEN sukker! kjøp i helsekost (helios) er utrolig effektivt!
*Nå er vi 3* Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Raspet eple er bra for magen også. Prøv ristet brød, hvis barnet kan spise det.
BettyBoob Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 farris og eplemost er jo for å balansere elektrolyttene i kroppen pga væsketap, har ikke noe å si på spyinga. Blåbærsaft kan hjelpe mot diare, men har ingen spes effekt ved spying (som er forårsaket av virus, som omgangssyke jo er) men er jo lov å prøve.... uansett hva jeg putter i meg når jeg har omgangssyken så kommer det opp innen få minutter, hvis ikke med en gang.
heldigec Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Lag GEM (som også kan kjøpes på apoteket) Fikk oppskrift fra barneavdelingen på Ullevål: 1liter kokt vann 1/2 ts salt 6 ts sukker avkjøles og drikkes i små slurker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå