Sjefsmegga Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 ...det går som OFTEST over, Nå endelig etter et halvår der 2åringen har knapt snust på maten sin og tilsynelatende levd på "Luft og kjærlighet" ( Snodie er at hun er ikke tynn og har vokst) så hr dethhrr
Sjefsmegga Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 hehe..det var snuppa som posta innlegget ja :-DDD Videre: siste uka har hun had en utrolig god appetitt og spiser nesten alt hun får servert. Fra å spise kun brunost og Hapå på skiva så spiser hun nå: Salami, Spekepølse, syltetøy, makrell i tomat og leverpostei! HURRA!! Og hun spiser endelig grønnsakene sine igjen til middag og pastaretter igjen
Gjest Jawhol Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 ja da e det håp i helvete da:) Min lille kresne gogutt er ikke akkurart storspiser, så da venter jeg i spenning på at det skal snu:) Var akkurat sånn selv da jeg var lita så sjansen for at han blir både 16 og 18 år før han spiser er vel en stor sansynlighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå