Gå til innhold

YAY!!!! Da er R.E.M. billettene i boks!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nervøs et øyeblikk, for Billettservice sa bare at de hadde mye trafikk og at man måtte ringe tilbake senere. På nettsiden deres, ble man stående i kø der også, så jeg åpnet fem forskjellige:-p

 

Jeg er helt svett jeg nå...

 

 

Flere som skal på konsert? Vurderer å kjøpe til den i Bergen i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

See you there:-)

 

Bare så synd at det er så lenge til....

 

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja ;) Skal ha på skilt! Hehe :o)

 

Japp, lenge til.. men i mellomtiden skal vi på Bruce Springsteen, 7 juli :)

Skrevet

Han har jeg bare vært på konsert med en gang, og da måtte jeg betale 1500 kr for billetten, enda jeg sto klar da billettsalget startet! Det var utsolgt på 3 minutter!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tror det var rimelig kjapt utsolgt her også... var ikke vi som bestillte til den, de la de jo ut midt på natta..omtrent..hehe :)

 

Skrevet

da sees vi der!!

huff så lenge det er til september...

Skrevet

Lurer på om jeg skal prøve å få tak i billetter til en av konsertene deres i en annen by i Europa:)

Skrevet

skal i bergen. hurra hurra hurra

Skrevet

Er konserten i Bergen utsolgt? Lyst på den også, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...