Mom2Two Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Var nervøs et øyeblikk, for Billettservice sa bare at de hadde mye trafikk og at man måtte ringe tilbake senere. På nettsiden deres, ble man stående i kø der også, så jeg åpnet fem forskjellige:-p Jeg er helt svett jeg nå... Flere som skal på konsert? Vurderer å kjøpe til den i Bergen i tillegg.
Mom2Two Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 See you there:-) Bare så synd at det er så lenge til....
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Hehe, ja Skal ha på skilt! Hehe ) Japp, lenge til.. men i mellomtiden skal vi på Bruce Springsteen, 7 juli
Mom2Two Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 Han har jeg bare vært på konsert med en gang, og da måtte jeg betale 1500 kr for billetten, enda jeg sto klar da billettsalget startet! Det var utsolgt på 3 minutter!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Tror det var rimelig kjapt utsolgt her også... var ikke vi som bestillte til den, de la de jo ut midt på natta..omtrent..hehe
line_n & sara Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 da sees vi der!! huff så lenge det er til september...
Mom2Two Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2008 Lurer på om jeg skal prøve å få tak i billetter til en av konsertene deres i en annen by i Europa:)
Lilletrollogmamma Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 skal i bergen. hurra hurra hurra
Mom2Two Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2008 Er konserten i Bergen utsolgt? Lyst på den også, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå