Gå til innhold

Noen som skal føde på UNN her?


Gjest April barn <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende å ikke vite kjønnet :) Vi tenkteførst på det, men kom fram til at vi begge er så nyskjerrige at om vi fikk vite det med det samme så var det det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 18. april, men er lagt inn på føden allerede, og bor på barselhotellet. Fikk fostervannsavgang i uke 27, men har klart det utrolige å komme til uke 32+2. Kanskje vi treffes i matsalen eller på stua :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nurk i magen :)

Ja, jeg bor i Tromsø. Enn du?

 

Fisk74: Jeg var også lagt inn på sykehuset i noen dager, ble operert i nyra. Jeg hadde rom på fødeavdelingen. Flott at du har klart å holde babyen inne så lenge, lykke til videre =)

 

 

Hva trenger man å ha med seg i bagen når man skal føde på UNN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring fra bagpakking, så kanskje noen av de som har født før kan fortelle om det er noe spesielt som er lurt å ta med. :)

 

Fisk74: Hvordan går det med dere? Håper du holder ut rugingen, du har jo klart å holde han inne så lenge at det er en ren fryd :) Tenk så mye bedre forutsetninger han har for å bli født nå :)

 

Jeg bor i Tromsø ja, tenkte jeg skulle si i fra om bim-treff for de som enda ikke har vært/ikke vet. Sjekk ut treffsidene, der ligger info om hvor og når :) Mange trivelige jenter som skal føde i april og litt før og etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lite nurk i magen :)

Fisk74: Har du ligget på barsel hele tiden? Jeg var innlagt på fødeavdelingen i slutten av januar, ble operert i den ene nyra.

 

Bim treff høres koselig ut, skal ta en titt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt at det er mange som skal ha sånn omtrent til samme tid :)

 

Det er som sagt koselig på bim-treff, kom dere som vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...