Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Skal man kjenne magen trekke seg litt sammen ved en rie, og ikke når man har kynnere? Blir man tungpustet av kynnere?
snart mor til 3 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 er der noen forskjell?? hmm..kan ikke si at jeg helt husker riene fra sist gang ortsett fra at de var vooonde... kynnere har jeg derimot daglig nå,og da blir hele magen steinhard og varierer mellom ubehagelige og smertefulle.. men så lenge det ikke varer over lengre tid og ikke er jevnlig så er det vel bare å ta det med ro.. tungpustet..hmm...vanskelig å si..har bare hendt et par ganger at kynnerene har gitt meg skikkkelig problemer slik at jeg har måtte "puste" meg gjennom dem.... hvordan det??
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Bare lurte Fikk ikke sove i natt pga sammentrekninger og nedpress. Skal til jordmor idag, blir spennende å høre hva hun sier. Er bare 32 uker på vei, så jeg håper det ikke er fødsel på gang. Noe det sikkert ikke er, blir bare lett bekymret pga operasjon i svangerskapet osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå