Gå til innhold

IKM i dag fortsatt ingen tegn til tanta!!!! :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er kjempe kvalm i dag har ikke sovet i hele natt nesten har hvert oppe å tissa hundre ganger...åsså kaldsvatter jeg,,håper det er er et bra tegn sikkelige stikkinger i underlivet kommer noe kraftige tak ja..får håpe det er posistivt,..hva me dere andre da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! ikke fått tanta j heller,hadde ikm igår! kjenner ikke no bare stikninger å litt ryggmurring!igår var d så vondt at jeg trodde tr kom! man kan vistnk få nokså kraftige mens smerter selvom! har du testa?

er litt halvsyk og det er så langt å gå til apoteket,bare oppover å dritglatt med barnevogn er ikke akkurat fristende! må vel vente med å teste nå!hehe..

Skrevet

hei du så spennende da jeg har time i morra hos legen min tengte jeg skulle ta en tes¨t hos ho da siden jeg var der...jeg må ha medisiner viss jeg er gravid så jeg måtte si i fra til henne viss jeg blei gravid så da tar jeg det liksågodt der nede...viss ikke tanta kommer i løpet av dagen eller natta da håper ho har tatt seg en velfortjent ferie hehe klem har du noen andre symptomer da??

Skrevet

smart da å ta testen der hos henne:) likegreit d om du må dit alikavel! håper du finner ut av det da! skriv her når du har vært der da:o)kjenner meg kvalm,har hatt myyyye halsbrann,ømme pupper,stikninger og jeg fryser og er varm så mye hverandre at dt føles som kaldsvetting,har vært veldig uggen! så er litt forvirra! lykke til hos legen din da:o)

klem

Skrevet

Hei.

Har også ikm i dag. Trodde jeg hadde fått TR med noen dråper i dag morres. Men nå er jeg helt tørr . Håper jeg ikke kjenner noe mer. Kansje det var feste blødninger.... Er fortsatt kvalm

Skrevet

å da må jeg høre håssen det går videre me deg kansja jeg tar meg en test etter på jeg er så spent!!!

Skrevet

tok en test i stad jeg er gravid slo ut me en gang!!!!!!!!!!!!!!jeg er så glad

Skrevet

Hei. Jeg tok også en test i dag som og var positiv!!!! Kjempe glad og lettet. Er jo en viss spenning som bygger seg opp!

Skrevet

Gratulerer så mye.Jeg fikk TR i sted jed da :-( Men det er bare å prøve videre :-) Blir nok gravid engang.... Lykketil

Skrevet

Takk! Lykke til med videre prøving. Plutselig er du også gravid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...