anette1982 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 da har jeg bestilt time til akupunktur, er 6 dager over termin og håper dette kan hjelpe. Noen med erfaringer????
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hadde ikke noen virkning her iallefall, men mange sier jo at det fungerer. Eller så er det bare tillfeldig at fødselen starter:) Jeg fikk to ganger uken før termin forrige gang, men gikk alikavel 10 dager over.. Men kan jo være du er heldig:)
Solum Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 virket ikke på meg heller. men skjønner den desperate følelsen. har går langt over to ganger. første gang prøvde jeg alt, uten virkning... andre gang leste jeg en spennende bok og slappet av, gikk på kafe, prøvde å finne en plan for hver dag. det funket bedre for psyken i alle fall... Lykke til i alle fall
anette1982 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 takk for svar, blir spennende å se om det skjer noe da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå