æsj altså! Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 skal søke elektronisk, men trenger litt hjelp. Hva skal jeg skrive i selve søknaden, alt av opplysninger fyller jeg jo inn i forskjellige skjema. Hva skriver dere som grunn til at de skal velge akkurat deg? Nå måååå dere hjelpe meg med tips og råd. Er kommet helt ut av dette med å skrive søknader...
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg skriver en del om hva slags kunnskap jeg har som er relevant. Men jeg får jo ikke jobb, så regn dette som et dytt:)
petite fleur Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Du kan jo skrive personlige ting som din familiesituasjon (gift, hvor mange barn), hvordan du er som person (positiv, samarbeidsvillig)....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Det kommer jo veldig an på hvilken type jobb det er.. ?? Er det en sånn maks 1800 ord type mal?? jeg kan sette inn søknaden min her om du vil?? Kommer inn på intervjuer rett som det er så kan ikke være så ille.. hehehhe.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Undertegnede er en lærevillig dame med interesse for salg og utadvendt virksomhet. Har lett for å lære av andre, og å kunne innordne meg de miljøer som jeg til enhver tid oppholder meg i. Hos min nåværende arbeidsgiver og i tidligere arbeidsforhold har hatt inntrykk av at jeg har evnen til å spre humør og entusiasme blant kolleger og andre som jeg har hatt omgang med. Som vedlagte CV viser arbeider jeg nå som servitør ved......... Har ved denne arbeidsplassen hatt ansvar for vaktlister samt tatt varebestillinger ved sykdom og behov. Er pr. I dag tillitsvalgt ved ..... AS. Føler nå at tiden er inne for å gå videre til nye utfordringer. Da jeg er svært interessert i kundebehandling tror jeg at jeg kan ha en framtid hos dere. Jeg har stå på vilje og trives med å ha mye å gjøre. Jeg kommer gjerne til intervju for å presentere meg ytterligere og ser fram imot å høre fra dere. denne bla har jeg brukt mye om det er snakk ok søknad innen salg , eller varehandel generelt.. Nå står det i cv min hvor gammel jeg er, at jeg er gift og har et barn.. Ellers ville jeg skrevet det øverst i søknaden.. Lykke til.. =)
Solitude Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Jeg gjorde en liten blanding. Familiesituasjon, hvorfor jeg søkte ny jobb kort oppsummering over tidligere jobber som er relevante i forhold til stillingen og hvilken arbeidsoppgaver jeg utførte der (skrev kun de oppgavene jeg følte var relevante med tanke på nye jobben). og på slutten så lignet det veldig på det blekksprut skrev tidligere Litt om personlige egenskaper osv. Til tross for å være innvandrer og mor til 3 har jeg ikke hatt problemer å komme inn til intervju, fått noen jobbtilbud også men problemet mitt ligger i at jeg har vært villig til å ta en jobb med mye kveldsvakt og helgvakter. Så jeg har takket nei til noen tilbud pga det. Fik nettopp en tlf. i dag om jobbtilbud jeg godt kunne tenke meg, skal prøve å forhandle noe til uka om arbeidstiden så ser jeg hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå