*H* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 jeg har menstermin 10. april, og er utfra det i uke 33. Dette syns jeg stemmer veldig bra med utviklingen i kroppen min. første UL i uke 12 blei jeg satt "tilbake" 3-4 dager. Den ordinære UL i u18 ble ny termin satt til den 20. april. Da jeg var på 3d UL var snuppa litt liten, så UL ble satt til 22. april.... Dette er hele 2 uker i forskjell!! Noen andre som har det slik?? Hva pleier å stemme best? Det spiller jo ingen rolle for meg om hun kommer 10. eller20., men tenk om det er 10. som er "riktig", og hun går over tiden, og legene ser på den 20., og tenker 2 uker etter den 20. som overtid. da er det jo nesten 1 mnd på overtid!!
UngVoksen-over termin Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hei på deg! Jeg fikk UL termin 11. februar... men jeg vet når jeg hadde eggløsning - og min menstermin ble 16. februar... Allikevel - etter gjentattet UL - satte de 11. febr. som termin dato... her går jeg... 7 dager på overtid.. er så lei at jeg kan skrike høyt - så jeg anbefaler deg å instille deg på den terminen som er lengst borte.... så får du heller bli positivt overrasket om barnet kommer før :-) Lykke til!
Gjest mphs Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Det er ikke 2 uker forskjell, men 10 dager. Jeg ble flyttet 9 dager sist og ungen kom 5 dager etter dette. Altså 14 dager etter menstermin, så da stemte ul best. Denne gangen har jeg blitt flyttet 8 dager og regner ut fra denne.
Phantom´ Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Venter nr 3 og har et sprik på 10 dager. Vet også når jeg hadde EL men jeg tror faktisk UL-termin er riktig uansett. Blir spennende å se. Har hatt en ukes sprik de andre gangene også, og UL har stemt bra med utviklingen til barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå