Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 hei gikk opp 2 kg fra fre-mandag. vannvittig mye, og ikke spist annerledes. + gått 6 mil på ski i samme periode. SNODIG. andre som har gått opp 2 kg så fort`?? er i uke 36
UngVoksen-over termin Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 ja... mye vann i kroppen.. merket det plutselig på anklene,....
Marit & de 3 knøttene Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jepp. Fått mye vann i kroppen i det siste.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg gikk opp 7 på få dager i uke 28, men gikk så ned igjen 6 på et døgn... Var vann....
*LilleTroll + spira Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Du vet at musklene holder på vann etter gode treningsøkter? Vei deg et par dager etter skigåingen du - så er nok vekten noe anderledes
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 visste jeg ikke. får se i morgen da:) snodig dette med så rask vektøkn. blir jo bekymret for svangerskapsforgiftning. på en annen side føler jeg meg ikke opphovnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå