Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei, jeg skal lage smørkrem for å pynte en kake med. Men et spm, når jeg ikke har sånn cacas farge kan jeg bruke vanlig konditorfarge i smørkremen? Blir det bra liksom?
3 skatter ute:) Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 har alltid brukt vanlig konditorfarge jeg. bare tilsett mer melis om konsistensen skulle bli litt bløt
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Takk skal du ha.. da skal jeg bake og pynte sjørøverkake til 3 års dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå