heltklar Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Vi har fått henvisning til spesialist fordi gutten vår sliter med puss ut av øret, men har noen et tips om en dyktig spesialist på dette, for vi kan vel kontakte den vi vil?
ApriIbaby Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 JAAAAA! Vi har verdens skoseligste og beste ØNH lege som følger opp LIille pga øreproblemer. Han er bare så nøye og herlig! Han holder til i Bogstadveien ØNH senter og heter Tore Hansen. Han har sp utrolig godt lag med barn. Beste lege jeg noen gang har vært hos ;-)
BettyBoob Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 jobbet på Bogstadvn ØNH, anbefaler Ole Woxen eller Tore Hansen, begge er kjempeflinke med barn og hyggelige Men de jobber ikke der full tid, så det kan ta tid å få time....
heltklar Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 TUSEN takk for tips som jeg fikk! Jeg har nå bestilt time der- regnet med at det var Tore Knutsen dere mente. Fikk time om 10 dager -ikke så verst:)
BettyBoob Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 sorry, knutsen ja hehe, ble litt påvirket av innlegget over! håper du blir fornøyd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå