RockMyWorld Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg kan ikke kjøpe klær, for aner ikke hvor stor hun er, kan ikke kjøpe bok fordi hun snakker ikke norsk..... Tips?
Mamma+2 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hva med gavekort på et parfymer eller f.eks Life...der har de jo så mye div...og garantert noe jenter i den alderen bruker.
petite fleur Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Kjøpte parfyme til fadderbarnet mitt (14 år) som heter ! (exlamationpoint, vet ikke om det skrives sånn, rosa flaske altså, ikke den originale), hun likte den veldig godt. Veske, er jo SÅ mye kule vesker...eller lommebok. Eller sett med lue, skjerf, vanter. En eller annen cd......hvis du vet hva hun liker da. Eller dvd.
RockMyWorld Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Ja det er jo et godt tips, men hun bor ikke i Norge. Det er jenta jeg var Au Pair for.....for MANGE år siden....hun var 6 år den gangen, så jeg vet veldig lite om henne nå!!!! Men kan jo kanskje kjøpe en parfyme :-)
Skravlemamman Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Hva med ei litt tøff veske / lommebok, mye fine smykker som ikke koster så mye, lue og vanter, hansker eller sminke som ble nevnt her:-)
RockMyWorld Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Hm, kanskje jeg går for en veske. Det får man jo aldri nok av. Sånn friis company må jo være midt i blinken for den målgruppen....:-)
Sjefsmegga Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Gavekort på parfymeri/ kles eller skobutikk, penger, smykker...pleier falle i smak hos min 17år gamle søster i hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå