Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Og dette med at vi velger hvilke "roller" vi skal "spille" i hverandres liv når vi er på "den andre siden"? Har dere i så fall tenkt på at dere har vært sammen med barnet deres i et tidligere liv? Fascinerende syns nå jeg... Kan kikke inn i de kloke øynene til gutten min og kjenne en connection som er helt utrolig. Vi kjenner DEFINITIVT hverandre fra før Nå syns dere antagelig at jeg er helt ko-ko så jeg velger å være anonym jeg... Det er så lite aktivitet på Livssynsdebatten så jeg prøver meg her...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 nei tror ikke på sånt. Men synes det er feigt å ikke tørre å signere med nick fordi man er redd at noen ikke mener det samme som en selv.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Nix. Når vi dør er det over. Får leve vårt liv til det fulle når vi er her. Får evt ta det som en bonus hvis det er noe mer ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Reinkarnasjon i den form at atomene som kroppen består av kan bli del av andre levende individer etter at vi dør - joda. Men at noe mer av oss enn det varer "evig" har jeg ingen tro på.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Har det på samme måten som deg :-) Jeg VET vi har vært sammen før, jeg VISSTE jeg fikk ei jente før jeg ble gravid, og jeg gleder meg til dette livet sammen :-) Jeg har lest en kjempespennede bok som tar for seg reinkarnasjon og vitenskap: Tom Shroder, " Gamle sjeler, barn som husker tidligere liv" Den bør du lese:-) Signerer ikke jeg heller i dag :-) Må ikke frelse noen, og alle får tro på det som er best for de :-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 jeg visste også lenge at jeg skulle få en datter som førstefødte! Var vel rundt 18 når jeg fant ut det. Jeg er også temmelig sikker på at nestemann blir en gutt. Vanskelig å forklare, har bare en veldig sterk følelse på det.....og jeg tror også på reinkarnasjon. Og når jeg ser inn i øynene på datteren min så ser jeg noen ganger en virkelig klok sjel, sier sikkert alle mødre, men noen ganger er det skikkelig spesielt. Så blir spennende å se om nestemann blir en gutt :-) Ikke gravid enda da
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Ja, jeg tror på reinkarnasjon. Typen er atheist, men han er god lytter. Jeg gleder meg til å se babyen min, men har enda 3 mnder igjen før termin. Jeg "visste" at det var gutt før det ble bekreftet på UL. Jeg har kroniske sykdommer og får derfor UL hver 14 dag f.o.m uke 32. jeg har hatt 3 UL til nå. Det jeg synes er rart er at jeg HVER GANG må få bekreftelse fra jordmor om at det fremdeles er gutt. -anonym anonym-
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 5 åringen min gjør :-) Han hadde aldri hørt om dette før og satt og filosoferte i bilen over dette med liv og død og da kom det frem at han tror at når gamlinger dør da blir de babyer igjen (hans ord), såda opplyste jeg ham o reinkarnasjo og han sa det var akkurat det han mente og trodde på. Kanskje det ligger naturlig for noen å tro på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå