Gå til innhold

S@nder & Linnea! :) Svarer deg her jeg, ang treninga.... :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

(bare limt inn fra den andre tråden, lettere å se når du ser nicket ditt)

Litt treg å få med meg innlegg her, sorry! :)

Jo, jeg har et kort som jeg drar med engang jeg går inn på treningssenteret. (dette er sikkert de fleste senter som har)

Så har jeg en nøkkel (med datachip) som jeg putter i hver maskin. Den registrerer hvor langt jeg går, hvor mye jeg løfter osv.

Så får man mail 1 gang i mnd'en hvor mange ganger jeg har gått, mye jeg har løftet, mange kalorier jeg har forbrent osv.

Treningsprog mitt ligger også på den nøkkelen, så når jeg har vært på 1 maskin så står det hva maskiner jeg har igjen å ta. Også hva innstillinger, kg osv jeg har på hver maskin.

Jeg mener treningssenteret vårt var det første i Norge som fikk disse type maskiner, derfor jeg sa at jeg ikke var sikker på om alle hadde dette enda :)

Jeg trente onsdag, torsdag & fredag i sist uke :)

Skal trene i dag kl 0945 :D

Jeg tar heller på betaler mnd's beløp på 445,-... Billigere å betale for et helt år om gangen, men det har jeg ikke råd til nå :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann PuseTøsa

Kan være litt vanskelig å søke på nick her inne har jeg sett så det var jo fint at du har laget en ny tråd :)

vi får bare nøkkelkort, men vi har ikke samme opplegg som du har for vi slipper å dra kortet på hver maskin vi bruker, og det synes jeg var veldig dumt !!

skulle skrevet kontrakt i dag men skal ringe mellom 17 og 21 for å si fra at vi ikke kommer til å gjøre det før neste mandag for da får jeg

lønning..vi betaler for 1 år for da sklipper vi å betale innmeldingsavgift på 700,-

så fliink du var sist uke da, og skal trene så tidlig på morran i dag :)

det som er litt kjipt er at det bare er bemaning mellom 17 og 21 de andre tidene så er vi liksom "alene" der og det synes jeg ikke så mye om akkurat...

Skrevet

Ja det vanlige kortet har vi hatt i mange år. Tror dem begynte med slik nøkkel for ca 1-2 år siden, og jeg syns det er veldig motiverende ellers hadde jeg lett "skulket" litt unna :P Man må ikke ha slik nøkkel, man kan trene uten. Men tror alle har det =) (kanskje ikke dem med klippekort osv)

Her åpner dem vel kl 0700-2200.

Er folk der hele tida da...

Uæh, må løpe nå!

http://www.ostreningssenter.no/

Vi snakkes! :D :D :D

Skrevet

hvordan gikk det på trenigen i dag??

jeg skal ringe de kl 17 i dag å høre om vi kan trene 2 ganger denne uka og så betale til mandag da jeg får lønning...

kan skrive kontrakt i morra om det går ann å betale til mandag, men tviler på om de er villig til det hehe

skal hente brudekjolen min i morra og det gleder jeg meg masse til :)

ser jo veldig fint ut det treningsenteret du går på da og må si jeg er litt misunnelig på deg som har et slikt kort

her jeg trener er det oppe fra 04-24 alle dager :)

har nøkkelkort men bare sånn vanlig ett

hei så lenge

Skrevet

Joda, treningen gikk fint fint :) Løftet hele 4200 kg, høhø :P

Tenkte å begynne på nybegynner spin ca 1 gang i uken også, må bare prøve først å se at det går bra i forhold til bekkenløsningen :) Også vil jeg prøve Kinesis, aldri prøvd det før.

Må jo gå an at dere får trene litt før dere betaler regninga, så lenge dere skriver kontrakten :)

Ååååh.... Brudekjole tenk :( HELDIGE DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Når gifter du deg?

*spenne i leggen* Jeg vil også! :D

Skal i svigermor sitt bryllup da, 29 Mars.

Litt snurt for at hun ikke kunne tatt det etter fødsel, så jeg kunne tatt meg bra ut i en kjole og tatt meg noen glass med drikke jeg også :P høhø... :) Får se om jeg finner meg en kjole som passer kulemagen min! :-O

Dem hadde før sånn opplegg her også at man kunne trene fra 04-24 eller noe, syns det er genialt jeg :)

Skrevet

godmorgen :)

joda det går fint at vi skriver kontrakt i dag og betaler til mandag

så i dag blir den aller første treningen for oss, gleder meg til å begynne :)

hva er kinesis? har jeg aldri hørt om

jeg skal gifte meg 28 juni, og mamma og jeg skal hente kjolen i dag rundt 12 :)))))

så du skal i bryllup til svigermor den 29 mars akkurat samme dag som Sander blir 2 år det hihi...

husker ikke når du har termin??

det var jo synd at hun ikke kunne vente til etter fødselen, men kanskje bryllupet har vært planlagt lenge?

håper du finne en fin kjole til dagen da, er jo mange fine gravidkjoler å se...har en kjole som jeg ikke fikk brukt når jeg gikk med linnea hehe

men den er svart :(

Skrevet

Hehe, jeg hadde jo aldri krevd at hun skulle endre dato på bryllupet sitt :) Bare litt tull fra min sin side :P hehe...

Har termin 0606 :)

Skal nok alltids greie å finne en kjole, eller en kul topp og bukse. Må lete hardt! :D

Jeg aner egentlig ikke hva kinesis er, hehe... Er en slags ny trening der dem har noe tråder/tau ut fra veggen osv. Så bare en plakat med en dame som gjorde det og syns det så litt tøft ut. hehe..

http://www.kk.no/php/art.php?id=342684

Ser sånn ut :P

Jeg skulle trene i dag, men så sovna jeg på sofaen. *kremt* hehe... Skal heller trene i morgen da :) Syns jeg har vært litt flink uansett! :P

Nå er vel du å henter kjolen din, heldige du! :D

Skrevet

jupp var å henta kjolen kl 12 i dag, og jeg er såå fornøyd med den...har ikke bilde av den ennå dessverre

kjøpte lange hvite silkehansker, korsett, truse, strømper, tiara, slep, øredobber, kjede, armebånd

så fikk jeg med på kjøpet, underskjørt, pose til kjolen, strømpebånd :)

alt dette kom på litt over 12.000,-

har vært å trena i dag og nå har jeg vondt i rompa mi auuuuuu

skal trene igjen til torsdag :)

tror kanskje jeg blir støl i morra hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...