Trollmora Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Håper du fikk en fin dag ) Overstått bursdagsklæm fra
Sara Rompompei Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hei og hopp og hipp hurra Håper du hadde en deilig bursdag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer med vel overstått! Har forresten ikke sett deg her inne på leeeeeenge!
trøndermamma Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Tusen takk:)) Har ikke vært her inne på lenge, har hatt litt trøbbel med pc`n, men så morsomt å se hilsningene! Takk igjen:) Ble en liten feiring på søndag som var, med hele 16 gjester! Slo sammen dagen min med datteren min sin som ble 12 år den 13 feb, og så ba vi foreldrene og søsknene mine og svigerforeldrene mine. I tillegg kom svigerinnene mine med barn hjem på vinterferie, så det var hæla i taket og fullt liv....Utrolig gøy! Så nå har jeg blitt 30 år for andre gang ha ha ha....
Plutseliten :) Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Gratulerer så mye med dagen som var!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå