*bokormen* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 jeg våknet i natt av at jeg kaldsvettet og var veldig kvalm.Har sittet klar hele natten m bøtta, men ikke kastet opp enda.Men like kvalm.Og det verker i kroppen. Hvordan oppfører omgangssyke seg da? Kommer jeg til og begynne å kaste opp i løpet av dagen? Eller kan jeg slippe unna med et par runder på do og verk? Egentlig hadde det vært godt å kaste opp bare for å komme noen vei, men jeg huff.
SkravleFruen Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Ta deg noen paracetter og legg deg under dynen igjen.. og bli der ;-) Omgangssyken kommer plutselig, og kan oppføre seg på forskjellige måter.. noen spyr ikke, andre spyr litt og andre spyr mye! Håper du blir fort frisk da! Riktig god bedring!
*bokormen* Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk det skal jeg gjøre.Snufs.For noe herk.
Mamma+2 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Stakkar..har vert gjennom dette selv...... Det endte med at jeg stakk fingeren i halsen så jeg "hjalp ril litt" for å få løsna det...da kasta eg opp 2 ganger...det var det...ellers var eg på do noen ganger...kvalm var eg i 1 døgn ca....men levde på Cola og lot kroppen få ta det med ro.... God Bedring
*bokormen* Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 Godt og høre at det er litt forskjellig.Takk for raske svar, jeg får bite tennene sammen og hvile i dag sånn at jeg kan ta meg av barna mine når det sikkert er deres tur i morgen..
Muffinsmamma Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 du høres nesten litt matforgiftet ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå