Gå til innhold

Stolt! Ned 1,4 kilo på 3 dager :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ser ut til å gå rett vei :o) Og det bare ved å legge om kostholdet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Du er kjempeflink!!!

Jeg gikk ned 1,4 på en uke, og var like stolt som deg. Det var ved å endre kostholdet og begynne å trene mer. Jeg gikk enda ned 0,6 etter det, så det ble 2 kilo på halvannen uke. Men nå har jeg ligget syk i snart en uke, og da er det veldig lett å ty til spising. Jeg får vondt i hodet av å se på TV, sitte ved data og å lese, så det blir liksom til at jeg enten lager meg noe mat eller sover. Så nå har jeg gått opp de 2 kiloene igjen! ÆSJ!!! Nå må jeg bare bli frisk! Eller slutte å spise mens jeg er syk. Hehe!

Stå på!!!

Skrevet

Så flott da!!!

Hva er målet??

Lykke til videre!!

Skrevet

Det er jo unntakstilstand når man er syk da, så vær syk med god samvittighet; du er jo kjempeflink!

Det som var med meg, var at jeg startet å trene i juni og gikk ned 9 kilo. Men så stoppa det opp og jeg gikk opp 1,5 kilo igjen, selv om jeg trener 6 dager i uka.. Da tenkte jeg at kostholdet MÅ være feil :) Ser ut som det stemmer ;)Er ikke lett å spise riktig, når man ikke vet hva som er riktig. Meldte meg inn i vektklubben på VGnett, og det er noe av det lureste jeg har gjort :)

Skrevet

Første delmål er om 12 uker og det er nå bare 4,9 kilo til. Så kanskje jeg klarer å gå ned mer enn målet, men det tar jeg som en bonus :) Det endelige målet ligger ca 10 kilo unna ;)

Skrevet

Ja, Lilliana, jeg har lurt litt på denne vektklubben. Funker det virkelig? Jeg skal ned 14 kilo før juli - helst! Hvis jeg ikke klarer akkurat 14, så skal jeg i alle fall ned 8.

Skrevet

Altså om 10 kilo er jeg der jeg vil være :)

Skrevet

lllekrokodille: da MÅ du melde deg inn!! Anbefaler deg det på det varmeste!!

Skrevet

Når den ungen her er ute så skal jeg begynne også. Tenkte på å melde meg inn i vektklubben selv. Hadde igjen 5 kilo etter frøkna, men de klarte jeg ikke bli kvitt. Er kostholdet som er den store stygge ulven her også. Er altfor glad i å kose oss.

Så flink du er!!!! Stå på!!!

Skrevet

Holder kanskje å melde seg inn for 3 mnd i første omgang da? Det er 4 mnd til juli, så......

Skrevet

ja, du kan også forlenge medlemsskapet underveis :)

Skrevet

Takk sessa :o)

Det er godt når det går riktig vei :)

Ja, jeg har også i alt for lang tid vært glad i å kose meg og jeg hadde klart å få orden på dette uten vektklubben. Er jo snakk om vaneendring og det er ikke bare bare ;)

Skrevet

Prøvde å melde meg inn nå, men man må jo betale med en gang, så da må jeg vente til lønning gitt......

Skrevet

ok, men da vet du hvertfall om det :o)Lykke til!! Og god bedring :)

Forresten hvis du tenker på å kanskje være med mer enn 3 mnd så bør du vurdere å ha et lengre medlemsskap fra starten av, da dette er mye billigere.

Skrevet

Nei, kutte ut cola og gode middager er jaggu ikke lett! ;)

Skrevet

hehe helt sant ;) Helt til man virkelig ser hvor unødvendig den maten er :P I store mengder hvertfall ;)

Skrevet

Så flink du er.. =)

jeg håper på og gå ned 3 kg frem til lørdagen.. Tviler på at det går.., men skal jobbe veldig mye til uken.., så kommer til og være i nok aktivitet.. Og med ikke noe godis ( som jeg pleier og stappe i meg altfor mye av) og begrense pepsi max så tror jeg det kan gå..

Spise salater og lette måltider ved siden av da..

Skrevet

Så bra, Blekkspruten :) BAre ha troen på at det går, så går det myyye lettere :o) Gi meg en oppdatering da! :)

Masse i aktivitet og ha hyppige, små måltider :) Det hjelper på :) Lykke til!!

Skrevet

Hva er mirakelkuren din? Skule gjerne ha fått fjernet noen kilo selv, men vet ikke hvordan.

Skrevet

Jeg raser ned i vekt når jeg setter klutene inn.. Har jeg alltid pleid og gjøre.. Problemet nå er at det er de 5 siste kgene jeg prøver og få av.. Og de sitter jo som stpt.. *frustrert*.. Har flere ganger bare manglet 3 kg.., men så står jeg bom fast.. hmm....

Skrevet

Jeg har trent masse og gikk ned 9 kilo pga det først. Men da vekten stoppet opp og heller gikk litt opp igjen, på tross av all treningen, så tenkte jeg at jeg måtte gripe tak i kostholdet. Har vært ALTFOR glad i søtsaker og potetgull altså..

Så meldte meg inn i vektklubben på VGNett, og det er noe av det lureste jeg har gjort! Jeg har virkelig ikke ant hvordan jeg skulle spise for spise riktig, men det lærer jeg nå. Har altså vært medlem der i 3 dager og allerede gått ned 1,4 kilo. Anbefaler deg den på det varmeste!

Trening og bevisstgjøing av kostholdet ER virkelig den beste slankemetode :)

Skrevet

Hmmm.... høres veldig bra ut!

Jeg la på meg altfor mye i svangerskapet, og noen av kiloene slipper ikke taket. Er som flere her altfor glad i søtsaker....

Hvordan fungerer det?

Skrevet

Når du legger inn vekt og høyde, samt hvilke mål du har (hvor mange kilo ned og når), så regner programmet ut for deg hvor mange kcal du skal ha daglig. Trening gjør slik at man kan spise de kcal man har trent bort, om man vil. I mitt tilfelle, har jeg ikke behøvd det, og kommer da langt under hva som er mitt tildelte kcal.inntak.

Du loggfører alt du spiser/drikker hver dag, også er det veiing hver mandag. Flotte diagram kommer opp, slik at du virkelig SER miraklet :)

Det går sport i det, og jeg synes det er morsomt med loggføringen,faktisk :) Når man loggfører, regner programmet automatisk ut hvor mange kcal du har hittil idag, slik at det er kett å holde oversikten.

Så igjen, anbefalingen er varm her :)

Skrevet

dytter opp til "nå er vi 3"

Skrevet

Kan skrive under på at vektklubben er bra. Jeg slet med å bli kvitt kiloene etter fødselen, så meldte meg inn der og på 6 mnd gikk jeg ned 18 kg. Jeg har ikke vært medlem siden november og vekta har holdt seg, men jeg kunne tenkt meg å gå ned 5 kg til og tror jeg må ta en runde til med vektklubb for å greie det. Er også veldig svak for sjokolade!!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...