godiva med 3 gull Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei ville bare dele min erfaring med dere prøvere. Forsøkte selv kun 1 år aktivt for å bli gravid uten hell (det er jo ikke særlig lenge sammenlignet med mange) Fant en dyktig akupunktør (denne i Grimstad) Gikk til henne i 1 mnd og der satt det. Med nr 2 var jeg uten prev. fra jeg fikk nr 1, etter 2 år hadde det ikke skjedd noe, ingen ny bebis på vei. Gikk igjen til akupunktøren og der satt det igjen. Har en venninne som har forsøkt å bli gravid i 15 år, etter endel overbevisning fikk jeg henne også til å gå til "min nåldame". Etter drøye 2 mnd ble hun Gravid, og fikk baby i desember. Dette er absolutt verdt et forsøk!!! Både for de som har prob med å bli gravide, og også for å få det til å sitte. Hun kan såklart ikke hjelpe alle, men hun har hvertfall hjulpet oss...
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 kansje dette hjelper på meg også--slik at jeg kan få tilbake mensen. den syklusen min er til å bli gal av.. kan jo aldri komme i gang med prøvingen,når man har null kontroll på syklusen. noen som har noe erfaring meg akupunktur og syklus?
Habby Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har begynt med akupunktur, har min tredje behandling imorgen. Så langt er jeg fornøyd med det, for det har hjulpet meg med andre ting som eks stress og mangel på energi så er meget fornøyd..så nå får vi se om det vil hjelpe med å bli gravid. Er i 9pp..begynner å bli utålmodig!!!
godiva med 3 gull Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Hei. Jeg ringte "min" akupuntør og hun sa at å få syklusen tilbake på plass var noe hun ofte var ute for, og hadde veldig god erfaring med. Så det er jo absolutt verdt et forsøk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå