Gå til innhold

Hun har sluttet å drikke melk (4,5 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene vil ikke lillepia mi drikke melk. Hun drikker bare fra flaske og har gjort det siden ho var 2 mnd.

Hun drikker kanskje max 20 ml så er det bare tull med tutten og hvis jeg prøver lenge nok så hyler hun fordi hun blir så irritert. Men grøt vil hun ha da. Har ikke gitt henne noe mere grøt enn vanlig fordi jeg vil jo gjerne at ho skal bli så sulten at ho tilslutt drikker mere melk, men det skjer jo ikke. Vi er på 3. dagen nå med dette.

Hun er ikke i noe dårlig humør eller form, men blir jo selvfølgelig mer irritabel og krevende fordi hun spiser lite.

Vi har akkurat dratt fra en plass til en annen hvor vannet er annerledes. Lurer på om det kan ha noe med saken å gjøre. Eller at det er mye nytt både bosted og masse nye mennesker. Eller kan hun kanskje ha problemer med magen? Ikke at jeg tror det, for da tror jeg hun ville ha klaget mer.

Noen som har opplevd det samme og har noen gode råd å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, høres stress ut... hadde hørt med HS. Melk skal jo utgjøre hoveddelen av kosten frem til 6 mnd...

Kan du prøve å bytte flasketut eller MME-merke? Eller se om hun vil ha fra kopp...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...