Gå til innhold

Bekymret, andre med guttebarn som har opplevd dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 år har fått en betennelse i penis. Den har hovnet opp og han har skikkelig vondt :( Vi va rpå legevakten i går, men han sa vi måtte vente å se om de gikk over av seg selv. Men gutten min har jo kjempevondt, han har heller ikke tisset siden i går formiddag.

Er det dumt å ringe fastlegen for kanskje å få det samme svaret??

Føler meg så usikker.. har ikke opplevd dette før.

Noen som kan gi meg noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, da, gutten min er bare 10 mnd, men jeg har ikke opplevd det enda da.. Men jeg hadde nok dratt til fastlegen med han da ja, jeg hadde nevnt at jeg hadde vært på legevakta i går,men at du ville komme dit for å høre om de har noe behandling da gutten din har så vondt og ikke vært på do... Han kan jo ikke gå lenge sånn stakkars..

Lykke til og god bedring til gutten din da:)

Skrevet

Har en venninne som hadde det samme problemet med sin sønn. Hun fikk noe hun skulle rense med der nede. Ville gått til fastlegen jeg dersom du følte at legevakten ikke informerte deg skikkelig om hva du skulle gjøre. Det er nok vondt for de stakkars små!

Skrevet

Jeg har en gutt på to år som nettopp har hatt betennelse i penis.Helt ytterst med hodet.Legen kalte det balanitt og vi fikk fucidin salve til å smøre på morgen og kveld.Gikk over etter 2 dager...Ring fastlegen og få en time i dag:)

Skrevet

Tusen takk for svar, skal ringe med en gang de åpner.

Skrevet

Vi har også en toåring med balanitt nå. Fucidinsalve to ganger for dagen. Så ring legen, ikke dumt i det hele tatt

God bedring til gutten

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...