Gå til innhold

Ille å sende han i barnehagen med litt feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er i fin form, målte 39 i feber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke i fin form med 39 i feber... hvordan er du selv med 39 i feber??

Skrevet

39 er ikke LITT feber. Skjønner ikke at man overhodet tenker på å sende syke barn i barnehage.

Skrevet

Ja jeg tenkte på det, men tåler ikke barn feberen mye bedre enn oss voksne da? Eller er jeg helt på bærtur? Hehe...

Det jeg mener i fin form, er at han er ikke slapp å ligger rett ut.

Skrevet

39 er ikke litt feber, og du burde ikke vurdere det engang.. Han virker nok kanskje i fin form hjemme, men i bhg er det mye som skjer, og der kreves det at han skal være med på aktiviteter og være ute og lignende.. og med 39 i feber så er en ikke det.. også stiger den jo alltid i løpet av dagen da...

Føler dette er ett tulleinnlegg, har vært mange som har spurt om dette i det siste..

Skrevet

Takk for svar dere...skal gå å skamme meg...

Skrevet

Jeg synes generelt ikke noe om at folk sender syke barn i BHG. Er jo snakk om smittefare og..

Skrevet

Ja det er faktisk så ille at du ikke burde tenkt tanken engang....

Skrevet

Med 39 i feber skal han selvfølgelig være hjemme. I vår barnehage krever de at han er hjemme i morgen også. De skal ha en feberfri dag hjemme. Ved oppkast eller diare skal de ha to dager uten symptomer før de kommer i BH igjen. Det har både med hva som er bra for barnet og med smittespredning å gjøre.

Skrevet

Er ikke i fin form hvis han har 39 i feber.

Han har ingenting å gjøre i barnehagen hvis han har feber

Skrevet

Analysering!

1. Du har allerede tent fyr på tørt gress ved overskriften

2. HELT feilt sted å spørre.. moralens voktere!! Pass deg!

3. Ute etter å provosere på morgenkvisten??

39 ? LITT feber??? Øhh...?

Fin form??

Jaja.. hadde blitt passe forbanna om noen hadde jaget meg på jobb med 39 i feber....

Skrevet

Si meg en ting..Skulle ikke hatt barn du SunRoad..Man sender IKKE!!!! syke barn på bhg. Bruk hodet ditt og tenk!! Fan,blir så sint på slike mødre som vurderer og sende sine syke små på bhg..At d går an..

Skrevet

Mener du seriøst at du i det hele tatt vurderer å sende barnet ditt i barnehage med 39 i feber?!?!?

Sorry, jeg er ikke en av disse "perfekte mødrene" her inne, men hallooo!?!?!??!

Et barn kan se tilsynelatende ok ut med så høy feber, men trenger å slappe av. Det burde du faktisk vite!!!

Sorry om du synes jeg er krass, men av og til blir jeg oppgitt over folk her inne. Dessuten har det seg slik at når man har feber, er det jo fordi kroppen jobber hardt for å drepe basseluskene. Disse basseluskene smitter de andre barna, så om det passer for det å sende ditt barn sykt i barnehagen, så er det ikke sikkert det passer alle andre å få sykt barn.

Dessuten det er ikke de ansatte i barnehagen sin oppgave å ta seg av syke barn!!!! Det er foreldrenes ansvar!!

Skrevet

Barn trenger ikke å være så ille i allmentilstanden med 39 i feber. Men det er et tegn på at ikke alt er som det skal og den er så pass forhøyet at man regner barnet som rimelig sykt. Med aktivitet og mye styr (som det er i en barenhage) vil feberen fort kunna gå opp og det vil være slitsomt og ubehagelig for barnet, og gjøre det enda sykere.

Ved så pass med feber trenger barnet ro, og hvile mest mulig. Og det vil han få best med å være hjemme og få masse kos og omsorg av mor eller far.

Skrevet

Man sender ikke barn med feber i barnehagen eller på skole...PUNKTUM! Velger man å få unger så å man regne med å få noen syktbarn-dager i løpet av året.

Skrevet

Du kan IKKE sende han i barnehagen med 39 i feber!

Skrevet

ikke gå å skamme deg....det er DU som ser hvordan barnet ditt er...

har hatt en gutt som så helt frisk ut og som hadde 38.9 i feber og alle i bhg ble sjokkerte da de fant ut han hadde så høy feber....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

unnskyld??? "du burde ikke hatt barn!"??? hva er det for en stygg ting og si til andre? Skjerp dere!

Og hi, hold han hjemme til han er feberfri! :) God bedring!

Skrevet

Hadde hatt han hjemme om jeg målte feber på han (noe som hender titt og ofte).

Skrevet

Enig med antilopa over her!!! Hun stilte et spørsmål. Skjerp dere!

Skrevet

Fælt som folk tok av for dette da..

Hold han hjenmme i dag du.. Og IKKE bry deg om kvasse svar over her... =))

Skrevet

Det var da voldsomt til resksjoner her da...

Ikke vits å kappe huet av folk for et lite spørsmål, hun spurte for å få et svar!!!

Og til HI, nei, du burde ikke sende i bhg med feber! 39 er ganske mye og da er det alltid best å være hjemme!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...